091121

God Morgon!

Vilken härlig morgon det är, klarblå himmel och SOL, det var länge sedan den tittade fram. En perfekt dag på min brors födelsedag, GRATTIS BROR som fyller 7 idag, vet att han fick bl.a en laptop, sådan syster sådan bror ;) ♥ Blir snart hämtad av mamsen för att vi ska iväg och handla och lite sånt, sen ska älskling och jag passa mina syskon, det blir att passa 4 sötnosar :D


Vet att min andra syster är i stockholm idag som jag inte träffat på ett par veckor nu :( men mina tankar får vara med henne och jag hoppas att vi snart ses ♥ Även min andra syster var i Stockholm igår och såg premiären av New Moon, i miss you princess. Dom bor annars i Norrland, det är därför vi inte ses så ofta. Låter som att jag har miljoner syskon, men jag har bara 5 stycken, 3 systrar och 2 brorsor som betyder MASSOR för mig. I LOVE YOU ALL ♥ Jag önskar att jag kunde ha HELA min familj nära då jag är väldigt familjekär och vill finnas där för ALLA. Fan!!!!


Kommentarer
Postat av: ERICAPERZZON

Så underbart att det äntligen är bra väder:)

Grattis till din bror:)



/E

2009-11-21 @ 13:43:40
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Sandra

(Svar): Tack gummisen! Love u to! Vad ska du göra ikväll? Mysa du med gissar jag ;)!



Gratta! Å vill också ha laptop!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-21 @ 13:56:51
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0