091118

God morgon!


Först och främst vill jag gratta min syster på 17 års dagen, GRATTIS ♥ Hoppas att du får en underbar födelsedag pärlan.


Dagen idag blev inte som jag hade planerat så det var lite tråkigt men men, får fortsätta jobba med att få bort Mont Everest i garderoben ( min tvätt ). Sen ska jag nog ta det lugnt, har lite ont i halsen ( första gången jag har det sedan min första operation i halsen skedde 2007 ) så jag har haft tur. Det värsta är att jag inte kan ta det lugnt när jag är sjuk utan det blir nästan tvärtom.. Skulle sitta fint med en kopp thé men tyvärr gillar jag inte det, får väl göra en varm choklad i stället. Yummi!


Ska baka lite scones nu som jag ska käka till lunch, ska kolla om vi har någon soppa hemma också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0