091115

God Morgon!


Här har det varit full fart på mig hela morgonen, är fortfarande hemma hos mamma men älskling och jag ska snart bege oss hemåt. Jag längtar mer och mer för varje dag efter barn, det är så himla kul. Jag har fortfarande en liten plutt till syster, Felicia som är 3 år så henne måste man ju ta hand om på ett annat sätt än mina andra syskon som är äldre, vilket är kul!


Men men, idag ska jag göra lite hemmasysslor, måste tvätta bl.a, det börjar likna Mont Everest av min hög med kläder, det roliga är att min garderob är ändå full med kläder, men ändå får allt plats sen. Det är ett mysterium. Ska kolla om tvättstugan har tid så jag kan ta allt på en gång.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0