091110

God morgon!


Har sovit i tio timmar i natt så jag känner mig riktigt utvilad, det behövdes. Ska snart hoppa in i en lång skön dusch och fixa mig lite. Ska iväg senare till Tina på tjejkväll så det ska bli kul. Frågan är vad man ska ha på sig, hmm det här eviga problemet vi tjejer har. Får väl rota i gaderoben, något finns det säkert.


Vad händer resten av veckan då. Imorgon tänkte jag ta tag i lägenheten och göra en riktig make over, fixa och dona, jag är inte nöjd med hur det ser ut här hemma, lär aldrig bli det heller men en liten förbättring kan det bli. Sen ska jag åka iväg och köpa presenter, har tre syskon som fyller år nästa vecka. En present är dock redan klar. Sen får jag se vad som dyker upp längre fram i veckan. Jag misstänker att jag ska agera chaufför på fredag, sen på lördag ska jag passa tre sötnosar hela kvällen, så då blir det lek och stoj. Har redan fixat film och så till dom så vi kan ha en riktig myskväll. Jag är nog världens bästa barnvakt måste jag erkänna.


Nu är det dags för en uppfräshning :)

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0