091108

Sådär nu är man hemma igen. Hämtade mamma och hennes väninna vid Frihamnen, dom har varit i Riga. Var lite orolig att jag inte skulle hitta dit , men vid Östermalm chansade jag på att taxibilen som var framför mig skulle dit, så jag förföljde honom. Och mycket riktigt, där var Frihamnen. Var ute i god tid så jag fick vänta en halvtimme men det gjorde inte så mycket, gick runt och kollade och gick sedan till terminalen. Tydligen var det ingen höjdare i Riga. En "spökstad" med andra ord. Inget dom rekomenderar att åka till.


Ingen av oss hade ätit frukost så vi stannade på ett café. För min del blev det varm choklad och ostmacka. Nu sitter jag hemma hos mamma, ska vara här en stund innan jag beger mig hemmåt. Blir en slapp söndag idag, är skittrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0