091102

Godmorgon!


Har suttit och kollat på Ekdal nu på morgonen
där dom tar upp straffet de både ungdomarna fick för mordet på Therese. 1,8 år vilket är sjukt. De ska ha maxstraffet om inte ännu mer. Jag förstår inte hur våra lagar fungerar ibland. Sverige är för snällt, kolla på Usa, vad skulle straffet ha blivit där ? livstid förmodligen.. Hmm, jag hoppas att de lyckas överklaga domen... Sorligt!


Blåsigt väder idag, det blir nog bara att sitta hemma och mysa hela dagen. Ha en dag för mig själv.. Idag beställs min systemkamera också, och förmodligen får jag den kanske redan imorgon *hoppas* det var på tiden att jag skaffade en ny kamera då jag fotar som en galning och blir sällan nöjd med bilderna. Tur att jag köpte en innan Thailandresan, ska rama in massor med bilder därifrån sedan. Har en hel bunt med ramar som jag köpte i Ullared.. Tack gulliga familj för att ni sposrade min kamera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0