091101

Godmorgon!

Vaknade av att mobilen ringde i morse, det var B som undrade om jag kunde vara barnvakt en snabbis nu på morgonen. Så nu har jag två sötnosar här hemma och även Mexx. Vi kom nyss hem från en promenad, riktigt skönt ute. Inte en enda kotte ute.


Älskling och dom ska iväg på fotboll om en stund. Så det blir en söndag i min ensamhet, vilket kan vara skönt, ska fixa och dona lite här hemma då. Fast det kommer att sluta med att man kryper i myskläder, lägger sig i soffan och kollar på film ;) Hehe.


Första november idag. Denna månad är FULLSMÄCKAD med både roliga och mindre roliga saker. Delvis fyller 3 syskon år vilket är kul. Det roliga är att de fyller så tätt inpå varandra, min pärla fyller år den 18e, Lill Flisan fyller den 20e och bror fyller den 21a ;) lite roligt. Det roligaste är att min andra bror och jag fyller år nästan samtidigt också. 4 dagar emellan där .. 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv:jaa!

2009-11-01 @ 11:02:00
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0