På jobbet!

Sitter här på jobbet som jag har gjort sedan halv nio tiden imorse, har ätit lite lunch som bestod av jorgubbar och äpple. Mumsigt, är dock fortfarande hungrig, hmm men orkar inte gå och köpa något. Ska jobba fram till fyra idag hade jag tänkt, jag är ju min egen chef så jag bestämmer mina tider själv vilket är hur skönt som helst, kan det bli bättre eller. Nej!

Efter jobbet skulle jag ha fikat med en kompis men det blev inte så, lite trisst då jag verkligen var fikasugen och rejält sugen på lite tjejsnack... Kanske jobbar över en stund när jag ändå är här. Vi får se! Ska iaf springa till Nacka Forum och köpa lite godis från jamjam innan jag åker hem, där rök min nyttiga vecka direkt, men va fan, jag håller mig till nyttig mat m.m. så kan jag unna mig en chokladbit på kvällen, right ?

Snart är lunchen slut och dags för nya tag när det gäller arbete. 

 Sitter här och tänker på laxbiten och potatisen som väntar på mig när jag kommer hem, Huuuungrig!

Vad gör ni för något då ?

Kommentarer
Postat av: emma

mm laxbit , det lät gott. själv hr jag nyss soterat hela min gaderob, där var inte mycket kläder jag kunde använda och nu finns det till och med plats så man slipper trängas med utrymmet:)

Brukar du alltid äta så lite till lunch?

kram

2009-05-25 @ 13:28:09
URL: http://lillemspems.blogg.se/
Postat av: josefine

;)

2009-05-25 @ 13:58:08
URL: http://brandbil.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, då får man unna sig lite godis! :)

2009-05-25 @ 14:46:22
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0