Onsdag

Godmorgon sötnosar!
Allt bra med er ? fick ett hjärnsläpp nyss och glömde bort mitt användarnamn till bloggen, haha men efter tre försök så kom jag på det igen, vilken tur va. Ska snart iväg och vara barnvakt någon timme. Sedan blir det att möta upp Tina och Sandra för en tripp till Ikea och Skhlm. Lite shopping blir det nog, har ju presentkort så då måste man ju unna sig! Har faktiskt blivit rätt så sparsam vilket är tur. Shoppar inte alls lika mycket som förut, jobbigt på ett sätt då det är så kul att shoppa.

Vad ska ni göra idag ?


hinner inte fota dagens outfit nu men ungefär såhär ser jag ut idag iaf tröjan och byxorna
har en annan väska och skor  ...



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska försöka överleva regnet

2009-05-06 @ 07:22:57
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0