Lördag

Det har varit riktigt härligt väder sedan i fredags, fredagen spenderade jag genom att sola hos mamma, fick lite färg.. Idag har jag också spenderat dagen med familjen. Först var jag och älskling och köpte picknick för att sedan lägga oss ute i gräset, mys och pussar, sedan var det bara att bege sig hem, laga 3 olika sallader, en italiensk, en syrlig och en neutral till barnen. Sen begav vi oss till mamma och B där vi gick till en brygga för att syskonen skulle bada, och alla badade, ja alla utom vi "vuxna"  haha, lite för kallt för min del.

Sedan grillade vi revbensspjäll, lammfärsbullar, kycklingfile. Smaskigt! mysigt att sitta ute, jag bara ÄLSKAAAAAAAAAR detta väder, snälla va såhär året runt!

såhär härligt kan man bo





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Trivsamt värre- fina bilder!

2009-05-30 @ 23:06:40
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0