Lördag

Ussh vad jag är trött, är helt slut i kroppen, har gått hela dagen och då menar jag verkligen HELA dagen. Först har jag spenderat dagen på Ikea med mamma, min ena bror och min ena syster. Blev massor med shopping för mamma, själv kom jag därifrån med INGENTING. Fatta, komma från ikea med ingenting, det händer inte ofta kan jag lova.

Hittade däremot hur mycket som helst jag vill ha. Men det får vänta till efter Thailandresan, vill försöka spara så att jag har lite fickpengar där. För där kommer jag att shoppa hur mycket som helst till lägenheten, älskar deras lampor bl.a sen självklart blir det massor med väskor, skor och smått och gott :). Jag längtar sjukt mycket.

Men men nu ska jag se robinsson, sen ska vi se filmer vi har hyrt :)

Kanske något jag rekomenderar sedan..

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Glöm inte vila emellanåt!

2009-05-23 @ 23:31:59
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0