Härligt med sol

Hoppas att ni har haft en lika underbar dag som jag ? vad har ni gjort?
Jag mår så braaaa i det här vädret, humöret är på topp och man går bara och
smilar hela tiden, njuter och allt känns så BRA, eller hur ?

Kan det inte vara sånt här väder jämt, lite svalare ibland dock, inte mycket men lite!

Vi håller just nu på att grillar på våran Terrass, lax för min del och kyckling till älskling pälskling
till det blir det potatis i ugn, avocadosås och sallad! I just love FOOD, är riktigt glad i maten.

här kommer några bilder från igår, dagens bilder kommer upp om en liten stund,
då ska jag även berätta om våran underbara söndag






måste bara säga att det luktar SÅ GOTT här hemma nu ;) GRILLAT!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har delat ut reklam, och sedan har eftermiddagsen spenderats (solande) i trädgården med plugg!

2009-05-31 @ 17:52:49
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Mikaela

vad mycket du har bloggat :D

2009-06-03 @ 08:35:27
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0