Fredag

Godmorgon sunshines!

Härligt väder det är ute. Har precis kommit in med Mexx som jag har här i ett par dagar medan mamma och B fixar köket hemma. De har fixat klart golvet som man inte har fått kunna gå på i två dagar så därför hade jag Mexx här. Alltid lika trevligt! Speciellt när de är så fint väder. Ska snart ut igen, tänkte bege mig till mamma och sola lite på altanen. Mexx följer med. Riktigt mysigt väder så det är ju skamm om man sitter inne..

Ska bara fixa här hemma och sedan hoppa in i duschen, smörja in mig med bus så att man får extra färg. Man får tydligen snabbare brun färg om man solar med det så :)

Brun vill man ju vara..

Funderar på vad jag ska hitta på i eftermiddag/kvällen då älskling ska på fest. Hmm funderar på att hänga med syskonen och bada. Men vi får se !

Vad ska ni hitta på för kul idag ?

Kommentarer
Postat av: ericaperzzon

Ja idag måste man vara ute när solen äntligen lyser:)



Jag ska bara sola lite och sedan åka in till stan en sväng idag:)



/E

2009-05-29 @ 10:11:22
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: ann

sitta bänkad frámför skrivbordet och plugga satan sj ?;/

2009-05-30 @ 20:14:28
URL: http://annnguyeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0