Home makeover

Oj vad jag har fixat här hemma, har hållit på sedan klockan ett idag och jag är inte klar än på långa vägar. Vi har möblerat om, tagit bort en dörr och en gaderob, satt i nya gardiner, städat, tvättat m.m. Riktigt fint kommer det att bli. Ska snart fortsätta men tänkte slänga in ett inlägg och hålla er uppdaterade.

Har inte gjort så mycket mer idag, mådde inte så bra på förmiddagen så jag vilade innan jag fick rycket att börja fixa här hemma. Vi har funderat mer på badrummet och vi ska sätta igång nästa helg, eller ja, älskling iaf. Det blir nog värmeslingor iaf, är van att ha det så. Speciellt om man ska ha kakel, då kan det bli lite kallt om fossingarna. Det är det här som är så kul när man bor i bostadsrätt, att göra om och höja värdet i sin lägenhet. Man får tillbaka det man betalar :)

Påsken närmar sig också, har inga direkta planer än!

Har ni planer för påsken ?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

PLuggoffer--- det är vad jag är.

2009-03-23 @ 20:41:30
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0