onsdag

Godmorgon!

Fan vad trött jag är. ZzzZzz, inge kul väder ute heller så man blir ännu mer trött. Vill inget hellre än att gå och lägga mig och sova, sängen ropar på mig. Men nej, måste iväg till jobbet idag. Jobba,jobba, jobba!! Sen ska jag kolla när min bror spelar teater. Ska bli kul. Sen ska jag hem och STORSTÄDA, har bjudit över tjejerna imorgon för en sleepover. Älskling ska iväg med jobbet i några dagar så då passar jag på. Ska bjuda på pangasiusfisk, potatis i ugn och goda såser tänkte jag. Har laddat upp med skräckfilmer också. Det kommer att bli en toppendag + kväll. Vi lär väl inte sova så mycket dock ;)

Så jag har lite att göra idag.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Usch ja.. jag är också trött ;P

2009-06-03 @ 07:28:45
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0