Onsdag

Hej bloggen, är lite stressat inför midsommar så har inte haft tid som vanligt :( massor med jobb, träffat tjejerna, storstädning hemma, m.m. Full fart! Vi blir rätt mycket folk på midsommar, skulle väl tro att det blir runt 30 personer. Roligt! Jag hoppas verkligen vädret blir på topp annars blir jag lite ledsen eftersom att jag vill ha klänning. Måste fundera ut en plan b så jag vet vad jag ska ha på mig.

Idag har jag som sagt jobbat, träffade min kusin Isac också, sötnosen. Vi pratade väl i ca 3 timmar i streck skulle jag tro ?!? Hehe nu får du allt ta och läsa min blogg. Min bror var även han på besök. Så det var trevligt!

Sedan har jag inte gjort så mycket idag, håller på att storstäda här hemma, vädrar ut alla rummen och så. Älskling ska jobba över så han kommer inte fören vid 22.00 tiden. Lite skönt att man får kar´n ut ur huset när man vill storstäda, annars brukar dom mest vara i vägen, hihi!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0