lördag

ussh vilket pissväder det är, men det kan vara mysigt ibland, ligga i sängen hela dagen och glo på filmer, storstäda hemma m.m. Sånt man inte gör när det är fint väder..
 
Idag har jag varit med mamma, vi var i Nacka Forum för att leta midsommarklänning till henne. Men vi hittade ingen, jag har ju min blåblommiga klänning från Nelly som jag ska ha, håller tummarna att det är fint väder på midsommar alltså. För då ska det partas med nära och kära. God mat, karaoke och massor med annat. Ser verkligen fram emot det. Så i veckan är det fullt upp. Ska jobba, fixa här hemma så att det är fint, träffa vänner, fixa tårtor m.m

Men än så länge är det lördag och ska se film med älskling nu <3

Fråga:
Hur ska ni fira midsommar?
Min midsommarklänning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0