jeansleggins

Har rätt gott om tid så tänkte slänga in ett inlägg till. Fast vad fan ska jag skriva om. Sitter och kollar på Vakna med The Voice som jag gör varje morgon, Adam Tensta ska medverka , han kom precis in i studion. Trevligt trevligt!

Sitter här med mina "nya" jeansleggins. Älskar dom! äger 3 par nu och fler lär det bli, de sitter så snyggt, tajt ;) funderar på att köpa ett par svarta och vita också, kanske några fler jeansfärger också, nä men inte än på ett tag.. Men ni som ännu inte äger ett par jeansleggins så tycker jag att ni ska testa de. Om ni är lika trötta som jag på att "vanliga" jeans blir för stora och säckiga i rumpan och låren så är jeansleggins perfekta! har inte haft några problem än :)

Nu måste jag borsta tänderna och fixa mig innan jag ska bege mig till jobbet!
 slänger upp bild på dagens outfit sen

en bild från i söndags

Kommentarer
Postat av: Mikaela

mina gick sönder haha ;D

2009-06-03 @ 08:35:38
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: ericaperzzon

Jeansleggings är både snyggt och skönt:) Har dock bara ett par själv än så länge:P



/E

2009-06-03 @ 08:54:26
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0