Dagens outfit

Idag hade min bror skolavslutning och jag var med, imorgon är det dags för nästa bror. saknar mina skolavslutningar.
Speciellt den i nian andra gången ( gick om nian ) . Balen, min fina klänning, middagen , vänner, efterfesten, ja allt!
Det var tider. Självklart var ju avslutningen (studenten) ändå bäst, men ändå inte, saknar mina bästa vänner som man träffade varje dag, all dramatik, lära sig saker, gympan. Lunchen!!! Miss that :/ i do.

Men ändå är det skönt att det är över och att man får friheten att bestämma över sitt eget liv, vad man vill göra, ekonomi, eget boende . Man är vuxen!

Jajja, nog om det.!

Såhär såg jag ut idag, inte världens bästa bilder men men




Kommentarer
Postat av: Julia

Söt kjol :D :D

2009-06-12 @ 13:22:13
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0