Shopping med Tina

Hej söta ni :)

Hoppas att allt är bra med er
? jag har haft en jätte mysig dag med Tina. Vi skulle bara gå i Nacka Forum, men det slutade med att vi drog till Sickla och även till stan. Och jag kom hem med massor med nya plagg. Jag hade en max summa jag skulle shoppa för och det höll jag. Kan säga att jag hittade en hel ny gaderob. Ni ska få se allt snart ;) massor med snyggt har kommit till Gina Tricot!

Åhhh jag måste bara berätta en rolig sak som hände idag. Det var när vi var inne på Gina Tricot och jag hittade ett par jeans för 300 kr, en tröja för 149, bikinitopp till mamma för 30 kr och ett par trosor. Jag frågar henne i kassan om byxorna kostar 199 kr, nej de kostar 299 kr. okej sa jag och tar fram stämpelkortet eftersom att allt går på mer än 500 kr. Då säger hon att, nej du måste komma upp i 250 minst för att få en stämpel, jaha tänkte jag och fattade ingenting, jag hade ju köpt för 500 kr så jag stoppar tillbaka den i plånboken. Allt går på 207 kr säger hon. Jag tackar för mig och går och smilar och tar Tina under armen och vi skyndar oss extra för att komma ut innan hon kommer på att hon gjorde fel.  Tjänade mer än 300 kr på det köpet så det är bara att tacka och ta emot.

Skulle ni ha sagt till att hon gjorde fel, eller hade ni gjort som mig och bara går ?


Vi var och shoppade i nästan 6 timmar idag. Underbart! Unnade mig verkligen en shoppingdag.
Det var jag värd, eller?!?  fick ändå ångest över det, men men.. Whatever!

Tack för idag världens bästa Tina Flina ♥ Kommer att sakna dig MASSOR nu när du åker iväg i en HEL VECKA! Buuuhuuuu... Men vi får ta igen det sen när du är hemma.. LOVE YOU!

Gammal bild på oss


Mmmm TACOOOS till lunch!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

hennes fel ju, jag hade gått ifrån med ett leénde på läpparna ;)

2009-07-31 @ 22:01:25
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Tina

tack för en underbar dag igår gumman ! va skulle ja göra utan dig!!älskar dig vännen din lilla shoppingpingla ;)

2009-08-01 @ 11:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0