Torsdag

Passade på att njuta av den sista soliga och underbara dagen därför har det inte blivit så mycket bloggande :) var hos mamma och solade hela dagen. Tog med mig en quinoasallad som jag gjorde. Riktigt god!

Har inte gjort mycket idag. Igår var jag på ett läkarbesök och efter åkte jag, mamma och två av mina syskon till Ikea. Jag hittade en del. Luktljus och jätte billiga och mysiga täcken för 29 kr. JAAAA ni läser rätt, 29 kr för ett enkeltäcke ;) så om jag var ni skulle jag köpa upp x antal! Ska bli mysigt att lägga sig i en nybäddad säng + nya fräscha täcken! kommer sova extra gott !

Söta Mexx <3




Kommentarer
Postat av: Rune Mo

Fin hund du har. Vad är det för ras?

2009-07-02 @ 22:25:35
URL: http://morune.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0