Haha

Tjaaaa :)

Har ni saknat mig ? jag har iaf saknat er och bloggen, jag måste bli bättre på att uppdatera alltså, det här funkar ju inte. Har precis tagit en lång dusch och rakat benen. Mycket "päls" att ta bort, haha! Ska ju till Hasseludden imorgon så. Gud vad jag längtar och sedan veta att man har pengar att köpa i shoppen också, undra vad det finns för spännande saker där. Det var hur fint som helst där, vi åkte ju dit för att boka tid, lättare så. Vilket lugn, bara fåglarna som sjöng. Underbart.

Ska bli intressant att se vad man får för badkläder där, om det är bikini eller baddräkt, och om älskling får skjorts eller "gubbisar", hahaha, ser det framför mig när han tar av sig kimonon och han har på sig ett par tajta gubbisar, ussh vad fult!

Vad tycker ni om baddräkt ?

Kommentarer
Postat av: ericapeerzzon

Vissa baddräkter är ju snygga men jag använder inte baddräkt:P



/E

2009-07-14 @ 20:33:11
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/
Postat av: Jen

Där var jag och mamma när hon fyllde 70 det var skitbra. Svart baddräkt fick man då. Jag gillar baddräckt. kram

2009-07-14 @ 21:30:10
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0