090710

Godmorgon :)

Hur mår ni ? vilken storm vi har det i Stockholm, riktigt blåsigt, vad är det här, höst redan? Hmm. Ajja. När jag skrev om inlägget nedan var jag nog rätt trött på allt och överdrev lite, det blir visst en resa till Thailand. Och jag längtar..

Vad gör ni då ? själv sitter jag på jobbet och scanar in papper och spelar musik. Ska snart köpa något att äta och sedan jobba vidare. Ikväll är vi bjudna på middag hos svärföräldrarna, ska bli mysigt. Undra vad det blir för gott att äta.

Kommer nog att somna som en stock ikväll, har blivit tidiga mornar hela veckan. Är skittrött, igår somnade jag på bussen som vanligt, riktigt jobbigt att vakna i förvirring och man vet inte riktigt var man är, hatar det! Haha!

Åhhh äntligen får älskling semester också, så det ska bli kul, vi ska bl.a till Ullared, Spadag på Hasseludden, Waxholm/Sandhamn, grillkvällar + massor med annat. Hoppas vädret blir bättre bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0