Vill bli brun...

Känner mig jäkligt sliten just nu, vet inte varför, kan vara att jag sov dåligt inatt. Skulle vilja gå och lägga mig nu. Låter lockande men då lär jag vakna supertidigt imorgon, nej jag får vänta tills ikväll..

Sitter här och funderar på att boka tid för en sån där brundusch, känner mig så blek. 

Någon som har gjort det?
är det bra?
hur länge håller det?

Vad kostar det?

Vet att det finns ett ställe rätt nära mig. Hmm kanske ska ta en sväng förbi där senare.


Vad gör ni idag då ?
 
Själv har jag mest latat mig, varit ute på en långpromenad med Mexx. Det var så kallt så att han satte sig ner och lyfte upp tassarna, stackarn! Riktigt kallt ute. Brrr. Håller mig inne resten av dagen.




Kommentarer
Postat av: Louise

du.. du borde juh få as många kommentarer du är juh skiiiit bra på att blogga asså jag menar att det står på slutet av varje inlägg (kommentarer 0) har du nån "inställning" så att bara du kan se alla kommentarer som kommer eller?:D Ha det bra:)

2009-01-05 @ 20:29:10
URL: http://loouiseruunsten.blogg.se/
Postat av: hedvig

aa. ja jag mår bra. ;)



cool bild.



och det skulle vara jättegulligt av dig om du ville rösta på mig till januaris blogg på klaraas.blogg.se . thanks.!! kiss

2009-01-05 @ 22:20:47
URL: http://heedviigs.blogg.se/
Postat av: Sandra

Okej, gör det.

Akta så att du inte blir orange!

2009-01-06 @ 10:37:53
URL: http://kristallicierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0