Torsdag

Godmorgon sötnosar! Har ni sovit gott ?jag har drömt en massa skit, sådana där verkliga drömmar och när man vaknar vet man inte riktigt var man är och om det var en dröm eller inte, jaja. Skitjobbigt var det iaf. Men nu är jag tillbaka i verkligheten. Ska snart göra lite frukost och sen bege mig ut i kylan med Mexx. 9 minus redan, brrr, drar mig verkligen från att gå ut, men jag måste.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, om vädret håller i sig och blir fint ska jag nog dra hem till mormor och ta med henne på en sväng.

Ska även fixa lite med bloggdesignen då jag inte riktigt är nöjd med den. Hmm den blir aldrig som jag har tänkt mig.

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Johanna

godmorgon på dig hoppas du har de bra

2009-01-08 @ 12:17:07
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0