Tisdag

Godmorgon :) eller godmiddag kanske man ska säga, har varit på jobbet och kom precis hem. Var hemma hos mamsen och tog in posten också. Fick ett mms från Thailand idag, jätte fin bild, de verkar ha det bra . Hehe medan vi får "njuta" av kylan. Sommar koooom.

Ska snart sätta igång med att storstäda och fixa. Även städa bort julsakerna. Imorgon kommer Tina och Sandra hit. har inte träffats på någon vecka, så det lär bli en massa snack :) längtar!

Just det, fick en gullig kommentar av en läsare. Blir så glad! Hon undrade bl.a varför jag inte får några kommentarer. Jo det får jag, men har satt på så att jag måste godkänna dom, sen vill jag ju svara på alla också och det tar sin lilla tid. Så kommentarerna kommer allt eftersom.

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0