Tisdag

Godmorgon ,sovit gott ? inte jag, hade jätte svårt att sova i natt, vet inte varför. Skit jobbigt speciellt om man ska upp tidigt. Ska till läkaren halv nio så jag har lite bråttom. Skönt att det bara tar fem minuter med bil. Men måste ut med Mexx innan också. Ähh jag hinner.

Sen ska jag in till stan också, träffa pappa och lite sånt, käka och umgås. Så det blir fort hem, ut med Mexx och sedan sätta sig på bussen och stressa av, bara jag inte somnar som jag alltid lyckas med vilket jag hatar..

Åhh just det, sedan har jag tandläkaren halv fyra. Hate it! Har verkligen tandläkarskräck, tycker lite synd om mig själv, ska desutom laga ett hål utan bedövning, hatar den där jävla bedövningssprutan så jag kör helt enkelt utan.

Ja så ser min dag ut, stressig men innehållsrik.

Vad ska ni göra idag ?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

God morgon god morgon :D och tack för den fina lyckoönskningen!

Hoppas det går bra hos tandläkaren

2009-01-13 @ 07:30:49
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0