Svaren den 2









1. Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Bra fråga, då bor jag i en stor villa med ett dressingroom som är jätte fint, har 2 barn,
hund och mina två katter, 2 bilar, ja ett riktigt svenssonliv.

2.Om du fick spela in en film med vilken kändis du ville, vilken skulle du välja och varför?
Jag skulle nog välja någon film med Johnny Depp för att han är otroligt snygg och sexig, kanske
Pirates of the carribean.

3.Om du fick träffa en person du beundrar väääldigt mycket, vad skulle du fråga den för fråga om du bara fick fråga en sak?
Oj vad svårt, jag beundrar massor av människor. Men okej då får det bli Britney Spears,  skulle fråga hur hon mår idag. I think, eller jag skulle nog bli så glad över att träffa henne så jag skulle inte få ut ett ord.

4. Favoritmat
jag älskar verkligen skräpmat, mumsigt, men annars blir det potatis i ugn, thaikyckling och massa goda såser

fortsättning följer

Kommentarer
Postat av: Jen

Hej kul att läsa svaren. Kram på dig

2009-01-13 @ 09:22:41
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0