Söndag

Godmorgon, jag är uppe med tuppen som vanligt och ska snart bege mig ut med lilla Mexx. Drömde om att jag var gravid igen och födde en underbar liten dotter. Drömmer ofta om att jag får barn, men det är nog för att jag tänker på det en hel del. Jag vaknade av att jag låg och tänkte på när vi skulle skaffa en unge för att få ett sommarbarn. Hehe. Verklig var den också.

Söndag idag, fan vad tiden går fort, vet inte vad vi ska göra idag. Är sugen på bio men sånt får vänta till efter löning. Nu tänker man tillbaka när man bodde hemma och kunde spara, spara spara. Hade hur mycket pengar som helst och kände mig nästan rik. Betalade av studielånet och åkte till Thailand, shoppade en massa men hade även pengar kvar. Man kunde hitta på massor med saker, men nu går allt till hyra+räkningar+mat. Och pengarna går åt. Vi ska börja planera våran ekonomi lite bättre. Så att man kan spara lite också.

Vad ska ni hitta på idag då ?
har inte hunnit läsa era kommentarer som ni nog förstår. men det kommer, i promise, blir så mycket på helgerna.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ahaa... drömemr du ofta om det säger du. Ja, jag antar väl att du är mogen då kanske för att bli gravid (som du sa att du vilel bli inom en snar framtid).



Idag ska jag mets göra vanliga söndagssysslor ;P

Ha det fint

2009-01-18 @ 09:29:50
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Perfektion by Emma

vilken bild syftade du på för de var inte jag på den bilden. däremot är vi nyfikna vem av oss som var lik.

2009-01-18 @ 10:59:11
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0