Onsdag

Hej sötnosar :)

Har varit fullt upp hela dagen så jag hann verkligen inte att blogga imorse men det tar jag igen nu. Gick upp vid halv sju och fixade mig och så. Gick ut på en långpromenad i en timme med Mexx, det var jätte härligt, vårkänsla. Man såg att Mexx tyckte det var härligt också.. 

Vid halv elva tiden drog jag och hämtade Sandra och Tina för att sedan bege oss till Karolinska Sjukhuset där jag skulle träffa en kirurg och lite sånt. De kostaterade att mitt ärr i gomen och halsen såg bra ut vilket var skönt att höra. Men ska få en tid till min riktiga läkare om någon vecka.

Efter det åkte vi till Nacka Forum för lite shopping, hittade inga klädesplagg men kom hem med tre halsband, (bild kommer senare ). Där spenderade vi några timmar innan jag begav mig till jobbet för att jobba några timmar. Skönt att ha det gjort..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Skönt att höra att det ser bra ut!!

2009-01-14 @ 19:56:07
URL: http://yeahnysliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0