Nyår

Har ju inte skrivit om vad jag gjorde på nyår. hittar inte sladden till mobilen så jag kan inte lägga in bilder så det får vänta. Men iaf. 31 december började med att familjen + vänner till min familj och jag + älskling var ute på isen och åkte skridskor, jag åkte inte. 

Men det var mysigt, Mexx fick springa lös och tyckte det var jätte kul att glida runt där..

på kvällen kom älsklings familj hem till min mamma och B där våra gemensamma vänner redan varit hela dagen. Vi käkade middag som bestod av oxfile med potatisgratäng, svampsås och sallad. Gott!

Kvällen gick och vi umgicks och hade det jätte trevligt..

När klockan var strax innan tolv fick vi gå ut och följa marsaller till isen där de hade ställt upp alla raketer, hur fint som helst och vi kramades och skålade in det nya året..

2009.

Efter tolvslaget gick vi in för att fika, älsklings mamma hade bakat after eight kladdkaka som var supergod, jag ska få receptet så jag också kan baka det. Riktigt gott. Mamma hade även gjort pepparkaks cheesecake med hallon. Mumsigt, så snacka om att man var mätt..

Kvällen gick och vid tvåtiden var jag så trött så att vi bestämde oss för att åka hem..

Kommentarer
Postat av: johanna

Åre är jättehärligt verkligen kram

2009-01-03 @ 12:36:41
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0