Mätt

Oj vad mätt och belåten jag är, nästan för mätt, åt ett niopack+fyra pack på donken, stor pommes och stor cola. Japp jag fick i mig allt. Det kanske inte syns på min kropp men jag äter som en häst, älskar mat! Yummi!

Älskling kom och hämtade mig på jobbet vilket var skönt. Efter det åkte vi och storhandlade som vi alltid gör efter löning, räcker med en storhandling i månaden, sen handlar man lite smått en gång i veckan! Så nu är frys och kyl fullproppat med massor med gott, mycket sallad, frukt och bär. Så nu kan jag göra mina goda smoothies! Har även blivit tokig i avocado, gurka och tomat, det blev min middag igår, sen dippade jag det i en god kall sås! Smaskens!

Håller på att fixa lite här hemma, Sandra kommer förbi imorgon och då måste det vara tiptop! Vid ett-tiden ska jag till läkaren! hon var ju sjuk sist så nu hoppas jag verkligten att hon är frisk!
 
Sen efter det tänkte vi ta en fika och snacka massor med skit! mer om det imorgon.

Har ni haft en bra onsdag?

Kommentarer
Postat av: Marre

Ja, den har varit bra :) Inte alls känt mig lika stressad idag som de andra dagarna. Men nu ska jag åka och jobba. Trevlig kväll!

2009-02-25 @ 17:15:39
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Sabine

fin design!

2009-02-25 @ 18:08:01
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Jodå, den har varit helt ok!

2009-02-25 @ 20:21:15
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0