Väldigt störande!

Shit vad trött jag är, har legat och sovit i soffan ett tag nu tills jag vaknade av att fingret var bort domnad, gör fortfarande ont. Jag som tänkte sova lite längre i morgon men icke, vid kvart i åtta och framåt ska värdarna gå runt och kolla ventilationerna i lägenheterna. Så man vet inte NÄR dom kommer vilket känns jobbigt. Tycker det har varit rätt mycket spring här nu av olika anledningar, säkert nån jävla sur granne som klagar på något, var ju inte länge sedan dom var här och kollade ventilationen för att någon granne tyckte att det osade upp matlukt till dom. Våra ventilationer var TIPPTOPP, rena och fina. Perfekta! Hmm... Känns som att det alltid är något.. Som ni kanske förstår trivs jag inte så bra i lägenet av flera olika anledningar, och detta gör det värre, det känns inte som sitt eget när man har folk som springer ut och in och kollar saker hela tiden.. Då menar jag verkligen HELA tiden. Folk klagar, man stör sig på klackar som går ovanför oss, folk tar ingen hänsyn m.m.m.

Åhh jag vill ha en villa NU NU NU.. Bajs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0