MYSFREDAG

Go kväll!


YES, jag drog och badade idag och det var såååå skönt, nu ska jag börja träna där också tänkte jag, har ju årskort där så det är lika bra att utnyttja det till fullo. Det blev mycket åka ruskana med mina brorsor också, riktigt kul, jag vågade åka den läskigaste desutom, det trodde jag inte att jag skulle, haha! Jag passade även på att träningssimma. Nu kan man unna sig en godispåse UTAN dåligt samvete, det är jag värd.. Ska bli kul sedan och gå och bada med sin egna knodd ;) man vet inte när det dyker upp en liten pluttis här :) jag bara älskar barn, dom är ju sååååååå fina.


Älskling kom och hämtade mig efter badet så drog vi och köpte gotta till ikväll, nu blir det Idol, HEJA TOVE OCH ERIK och till det blir det lammfärsgratäng a la älskling, ska bli smaskigt :) nu är det dags för MYYYYYYS al night long. fast lite mer inlägg dyker upp innan kvällen är slut ;)

NU: Okej, Calle var jävligt bra med låten Walking in Memphis ( hur stavas det? ) ajja skit samma, ÄLSKAR DEN LÅTEN :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0