Lite av shoppingen

Visar resten av det jag köpte snart! Topparna jag köpte sitter skitbra på, jättesnygg liten urringning. Ska nog ha den lila på nyår med det lila diademet och svarta strumpbyxor. Kommer att bli skitsnyggt.. Åhh jag mår riktigt bajs nu om jag ska vara ärlig, första gången jag har ont i halsen sedan 2007 när jag gjorde min första operation i halsen. Känns jätte konstigt, men har haft så i några dagar nu så det går väl över snart hoppas jag. Känner mig helt sänkt..  :( jag vill bli friiiiiiiiiiisk. Ni får GÄRNA skriva era bästa kurtips på hur man fortare blir av med halsont (jag dricker inte the så det behöver ni inte nämna :) sen kan ni ALLTID rekomendera någon bra "tjejfilm" så jag har något att göra :)

 


Kommentarer
Postat av: Mikaela

det bästa mot halsont är glass i stora lass :D <3

2009-12-28 @ 20:06:51
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0