Idag blir jag bra på bild

WOHO idag är det en sådan där dag jag blir snygg på bild ;) självklart passar jag på att ta massor då för man vet inte när nästa gång blir :P Jag är desutom helt utan spackel i ansiktet (smink) inte för att jag sminkar mig ofta, blir väl någon gång i månaden om ens det.

 

Jag gillar att gå utan smink, jag tycker att jag är snygg utan smink. Gick i för mycket smink när jag var yngre, och det bottnade i dålig självkänsla, jag tyckte helt enkelt att jag var ful utan smink. Men med åren blir man mognare och tänker annorlunda ( tack gode gud för det, haha ;) ) Men nu mår jag så bra i mig själv och ser mig själv med nya ögon och då utstrålar man det på utsidan, då behöver man inte massor med klet i fejset för att bli snygg!

 

Så vacker utan spackel :)


Kommentarer
Postat av: Sandra

(Svar): Jo du brukar ju det knäppis ;)! Nä ska ta det i morn i stället. Massor händer i helgen, jobb, martin, middag med morfar, teater, massor! Själv då? Puus puss

IP: 81.225.14.225

2009-12-11 @ 13:26:03
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0