09 - 12 -23

God morgon!


Gick upp lite tidigare idag för jag har mycket att fixa idag så jag vill ha gott om tid. Imorgon är det JULAFTON :D Shit vad tiden går fort. Men det är fortfarande en dag kvar så. Idag blir det att fixa och dona hemma innan det är dags att förbereda julbordet till ikväll, vi har köpt massor med gott :) sen är det ju uppesittarkväll också, vi ska spela bingolotto och hoppas på storvinst ;) Hehe. Länge sedan man körde det, jag brukar nästan alltid vinna på det, både tur i kärlek och spel, kan det bli bättre :)


Nu ska jag slänga in en smutstvätt i maskinen och sedan göra frukost, julvört :P

Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi kan prata om de på msn nån dag

2009-12-23 @ 08:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0