Ändrade planer

Pratade med mamsen ett bra tag för en stund sedan. Hon ska åka och kika på något att ha på sig på nyår och jag var inte sen med att säga att jag gärna följer med. Hoppas rean är bättre idag, det sjukaste var ändå här om dagen när jag var i stan, gick in på gina tricot och hittade ett linne och köpte det, men när jag kom in på nästa gina tricot var linnet nedsatt till hälften där. Självklart bytte jag. Hur kan det vara olika rea på samma affär. hmmm!


Mamma bad mig kolla om jag har några snygga somriga klänningar som hon kan låna när dom ska till Thailand, hittade två stycken som jag hade köpt till resan som hon kommer att gilla. Kommer att ha Mexx här ett bra tag framöver så räkna med mycket bilder på honom. Kommer ihåg förra gången när dom var i thailand och jag var hundvakt, det var samma datum typ också hehe ;) men iaf, vi åkte och mötte dom på Arlanda, och jag har aldrig sett en sådan glad hund när han såg mamma, oj vad han tjöt av glädje :D sötnosen, ska självklart göra en repris denna gång också :P Så jag kommer att ha hela lägenheten full med sötnosar nu, inte en lugn stund hihi =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0