09 - 12 - 14

God Morgon!


Jag har precis kommit hem från gymmet. Körde rätt hårt med armarna idag, vill få lite armmuskler och få bort "gäddhänget" hehe ;) tänkte ta och simma imorgon också efter jag gymmat. Träningen idag blev 2 timmar, jag kört hårt när jag väl är där, trodde inte att jag skulle hitta motivationen eftersom att jag inte tränade hemma med cykeln. Men när man väl är där på gymmet så finns den där.. Hoppas man börjar se resultat snart, men känner redan nu att kroppen har utvecklats.


Efter gymmet drog jag och uträtte några ärenden på banken så nu kan jag få iväg viktiga brev, äntligen!


Nu ska jag fixa lite här hemma, sedan äta en STOR tallrik mat. Laxgratäng!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

träna inte för hårt för ofta, det kan ju få negativa effekter

2009-12-14 @ 11:15:40
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0