09 - 12 - 02

God Morgon!


Vilken härlig onsdagsmorgon, ska snart ta med Mexx på en långpromenad och fota lite, det är frost ute, tycker att det är så vackert, is på sjön också :D kanske kommer det lite snö idag ? Hoppas!


Igår var jag på bio, först åt vi på en indisk restaurang på söder, jag åt fisk i currysås och ris, det var gott förutom att det var så STAAARKT efter ett tag, märkte inte det direkt så jag satt där och svullade tills det till slut började brinna i munnen. Sen gick vi vidare till bion, vi såg bröllopsfotografen, den var riktigt bra och rolig så det blev mycket skratt. En underbar tisdagskväll med andra ord. Ska lägga upp lite bilder snart..


Idag ska jag vara barnvakt, sen kanske jag ska iväg och simma :) ska bli härligt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0