Shopping

Glömde att visa det jag köpte här om dagen när jag och Tina var i stan. Som sagt blev inte så mycket shopping.
Har börjat satsa på naturnära och diskreta färger när det gäller kläder. Tycker att det är snyggast.  Blev ett par tajta jeansleggins ( som vanligt ) från Gina Tricot för ca 179 kr. Jätte sköna. I ett mjukare tyg än dom andra legginsen. Älskar tajta byxor. Förut skämdes jag över mina extremt smala ben men jag börjar gilla dom mer och mer. Måste tänka mer positivt om min kropp. Vara glad för den man är. Men jag ska börja träna så att jag får lite muskler.

Just det, dom har fått stämpelkort på glitter nu också. Skitbra!


Från Gina Tricot

Topp från H&M, lite längre modell som jag gillar


Hårspänne och örhängen från Glitter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0