Torsdag

Godmorgon härliga torsdag

Vaknade rätt så tidigt imorse och låg och kollade på gamla avsnitt av top model där Nicole vann :) det var hon värd, hur söt som helst och så har hon det finaste namnet ;), sitter här i morgonrock och ska snart fixa mig lite och sedan gå över till mamma och hjälpa henne att förbereda till kvällen. Ska även hämta min bror i skolan.

Det är kanonväder ute, klarblå himmel, kan det bli bättre på Valborg, något varmare kunde det dock vara!

Just det, måste berätta lite om gårdagen då jag firade min kompis som har fyllt år. Vi var vid en jätte fin strand ute i skärgården, åt massor med gott och snackade konstant i 8 timmar. Hur mysigt som helst. Har tagit massor med bilder som jag ska lägga upp när som helst. En kanondag med andra ord. Måste börja planera inför min födelsedag som är snart också. Några ideer på hur jag ska fira den ?

Många ungdomar kommer säkert dricka ikväll vilket är synd, jag är nykterist och håller mig till annat, men ni som kommer att dricka ikväll, drick med måtta och ta hand om er.

Kommentarer
Postat av: Mikaela

jag är också nyktersit :D ska köpa B&J istället ;)

2009-04-30 @ 11:03:46
URL: http://memikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0