Söndag

Godmorgon!

Har suttit och pillat med min design hela morgonen. Är inte klar på långa vägar men måste ta en liten paus nu känner jag. Har ett problem med att få in min bloggsms ruta, skitstörigt! Men men får försöka om en stund. Vad tycker ni om designen hittills då ? Är rätt nöjd men lär väl byta design snart igen. Haha!

Idag ska vi iväg på kalas, min kusin fyller två år. Trevligt trevligt. Så jag ska snart hoppa in i duschen och fixa mig, tänkte kleta på en ansiktsmask och lite sånt också. 

Fint väder är det ute också, riktigt soligt, hoppas det är varmt ute, igår var det ju svinkallt + att det kom lite snö, ussh vill INTE att vintern kommer tillbaka, va fan vi går ju snart in i maj. Dags för sommaren att komma!



Vad ska ni göra idag ?







Kommentarer
Postat av: Mikaela

här är det ingen snö (A)

2009-04-19 @ 10:39:01
URL: http://memikaela.blogg.se/
Postat av: Louise

har du inte fått mina kommenatrer på inläggena nedan?

2009-04-19 @ 10:57:49
URL: http://loouiseruunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0