Påskhelgen

Godmorgon! Ber om ursäkt för dåligt bloggande under påskhelgen men jag har helt enkelt inte haft tid. Påsken spenderades med barn, mormor och svärföräldrar och givetvis älskling också. Hur mysigt som helst, lite mycket godisätande men det är så det ska vara eller hur. Vädret har ju varit på topp också så vi har varit ute större delen av dagarna. Har ju varit sommarvärme ju, kunde gå i kortärmat. Härligt! nu är sommaren påväg.

Mexx ( mammas hund ) ha också varit med oss och jag passade på att frisera honom och ta bort den äckliga vintepälsen. Han blev hur stilig som helst. Jag är rätt så duktig :) det var mycket päls kan jag lova. Tog flera timmar men det var det värt. Synd bara att jag inte fotade.


Påskhelgens händelser

Jobb
Umgås med släkt
2 underbara påskmiddagar
Sola
Shopping
Närhet

En underbar påskhelg med andra ord!

Har ni haft det bra då ?
Vad har ni gjort ?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0