Onsdag

Idag har det varit en händelserik dag. Bästis och jag spenderade hela dagen i stan och var även en snabbis i Sickla. Det tråkiga var att jag inte hittade något att shoppa, jag har ju fortfarande mitt presentkort på Gina Ticot kvar. Blir lite snål då och funderar vekligen på om jag kommer att använda det jag köper. Vilket är bra för min ekonomi.

Köpte lite smink på H&M, just det, glömde att berätta att allt mitt smink är borta konstigt nog :( det är så jäkla skumt. Har letat överallt, då menar jag verkligen överallt, t.o.m i kylskåpet. Hmm! jäkligt irriterande då det var nytt smink, har ju inte lust att köpa nytt. Jag ska ta en sväng till i lägenheten och kolla. Fan om jag inte hittar det..

Efter stan så begav jag mig till jobbet där min bror även var.
Trevligt trevligt :) vi stod mest vid påskägget och mumsade godis. Yummi. Snälla jag köpte ett stort påskägg full med godis till jobbet för någon dag sedan.

Nää nu ska jag leta smink, vi hörs senare :)


PUSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

HIttade du något smink?

2009-04-08 @ 19:28:29
URL: http://cleopatravii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0