Hemma från sjukan

Kom hem för någon timme sedan från handens sjukhus där jag gjorde en gastroskopi idag och det var bland det värsta jag varit med om i hela mitt liv, så obehagligt och jag var nära på att kräkas hela tiden. Bedövningen var inge kul heller. Plågan varade i ca 3 minuter men bedövningen satt i en halvtimme. Nu har jag tröstätit hur mycket som helst och ska käka mer snart, gurka med dipp. Smaskigt!

Jag var stolt över att jag klarade av detta för jag trodde inte att jag skulle det..
 
Just nu kollar jag på semestersvenskar, de är i Thailand och jag längtar som faaaaan tills vi ska dit. Vårat hotell är grymt fint och poolen ska vi inte ens prata om. Den resan blir i vinter, så man har verkligen något att längta efter. The best trip EVER!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ja, jag kan verkligen tänka mig att det inte var så roligt!

2009-04-16 @ 19:49:51
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Alltså jag har gjort gastroskopi utan lugnande en gång,,, ALDRIG MER, helt vidrigt, OM du behöver göra igen, be om lugnande det är som att bli sövd. Kram Jen

2009-04-17 @ 10:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0