Fredag

Godmorgon sunshines

Allt bra med er ? med mig är det okej, ska iväg och jobba om en stund. Drömde en liten sjuk dröm inatt, älskling ville ha mina bh:ar på sig och jag var skitsur över det för att han töjde ut dem och allt men han skulle helt enkelt ha det. Haha, ja vad man kan drömma.

Vad händer annars idag då, ingen aning. Ska nog laga en god middag och mysa med älskling. Hyra någon film och bara myspysa. Käka massor med godis är ju en självklarhet. Jag är en riktig liten godisgris, speciellt choklaaad. Finns det något godare eller.

Ska även förbi forum idag, köpte ett par beiga skjorts men vet inte om jag vill byta färg, jag har ett par gröna och svarta. Fanns inga vita som jag ville ha. Rosa kanske ? Vad tycker ni ?Ska jag kanske behålla de beiga ? im confused...

Vad har ni för planer för helgen ?







Kommentarer
Postat av: Alexandra

God morgon :)

Jag är smått nervös... har prov nu...

2009-04-17 @ 07:37:55
URL: http://cleopatravii.blogg.se/
Postat av: Louise

haha vilken dröm xD själv drömde jag att emd hade vart på konser och efter konseren så gick emd och min familj och åt middag till sammans xD

2009-04-17 @ 13:34:33
URL: http://loouiseruunsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0