Torsdag

Godmorgon sötnosar! är ledig idag som vanligt. Sitter och väntar på att min kompis Sarah ska komma hit, har inte träffat henne på ett år eftersom hon numera bor i Australien och är hemma nu i någon vecka på besök. Ska bli skitkul så ska snart ner till bussen och möta henne.. Mamma och Flisan kommer också hit och hälsar på.. Hon ska köpa med sig lunch och så så det ska bli en rolig dag.. Efter det måste jag iväg och köpa present till min pojkvän som fyller imorgon..

Några tips på vad jag kan köpa ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att vara lite ledig,,, jag jobbar hemma idag och det är skönt.

2008-09-18 @ 10:19:13
Postat av: Johanna

vad trevligt hoppas ni får en bra dag

2008-09-18 @ 11:47:08
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0