torsdag

Sorry för dålig uppdatering :/ men det är mycket i mitt huvud just nu.. Allt bara snurrar.. Men men.. Hoppas att allt är bra med er ? underbart väder här i Stockholm, hoppas att det håller i sig.. Riktigt härligt!

I går jobbade jag till halv tolv då jag drog hem för att storstäda och fixa här hemma.. Tina var nämligen på besök.. trevligt. Var ensam hemma då älskling var på fotboll, fick hämta dom i Slussen på kvällen.. Länge sedan man körde bil, men det var kul! Vill verkligen ha en egen nu, men har inte pengarna.. Suckar!

kommer nog aldrig ha råd med något känns det som.. Alllt var liksom enklare förr, men inte nu.. Fan! vill verkligen komma bort från Sverige ett tag.. Packa min väska, ta med mig massor med böcker och sitta i en solstol i något varmt skönt land och bara finna mig själv, samla styrka till att hitta glädjen här i livet..Suck!

men men..

Kommentarer
Postat av: Johanna

hoppas du har de bra gumman kram

2008-09-25 @ 18:57:20
URL: http://scorpiongirl80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0