Torsdag

Hej sötnosar! ligger här med laptopen i knät och kollar på Top Model som vanligt.. Har ingen favorit än.. Hmm lite tråkigt, har ingen att heja på men det kommer väl.. Det skulle vara kul att vara med i det programmet!

Idag har jag varit i farten hela dagen, det började med att jag städade här hemma och fixa mig för att möta min kompis från Australien som är här på besök, hon flyttade dit för dryga året sedan och kommer att fytta tillbaka.. Det var hur kul som helst att ses och det blev mycket prat. Sedan kom mamma och Flisan med lunch från ett cafe, smarrigt, vid halv två tiden drog vi iväg för att leta presenter till våra killar...

Sedan har jag jobbat och vid halv sju kom jag hem och på bordet stod en underbar middag :) tack älskling !


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart var det du hade hittat billiga uggs skor ? :)

2008-09-19 @ 08:29:28
URL: http://www.mikaelaberninge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0